Worms of Senses. Pieszczą brudem gitar i post punkowymi synthami.

,,Worms of Senses to zespół grający muzykę w której mieszają się takie gatunki jak: rock, mathrock, pop, psychodelia, jazz, elektronika, eksperyment. Grupa założona została przez muzyków znanych z m.in. Searching For Calm, Fair Weather Friends, ARRM, 52um, czy Æther Ctrl." 

Taką informację prasową otrzymałem z załączoną muzyką. Zachęcony opisem odpaliłem twórczość tego trio i rzeczywiście podniosło mi się znacznie napięcie! U mnie to dobry znak, bo daje moim zmysłom do zrozumienia, że warto takiej kapeli dać możliwość ich popieszczenia. Tak więc to uczyniłem i powiem Wam, że jestem zaspokojony! Muzyka Worms of Sesnes nie jest ani równa, ani czysta, jednak z chirurgiczną precyzją tnie kawałki dźwięków aby potem posklejać je w post punkowe brzmienia najwyższych lotów.

Nowy album “Give Up!” to gitarowy brud, ktory zapowiada się swietnie! Tak jak świetnie wyglądają teledyski.


Worms of Senses to:

Michał Maślak – wokale, gitary, synthy

Rafał Miciński – bas, fx

Piotr Jeziorko – perkusja, synthy, pady


Worms of Senses zagrają koncerty:

06.04: Piąty Dom, Katowice, koncert z okazji wydania płyty

19.04: Wiatrak, Zabrze (w ramach: Kury "Wiosenna Deprecha Tour")

28.06: Piąty Dom, Katowice, razem z .WAVS

29.06: Chmury, Warszawa, razem z .WAVS

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

The Pau. Wywiad z artystką nazywającą rzeczy bezpośrednio po imieniu.

Gutierez. Dojrzali muzycy i dojrzała muzyka. Wywiad z zespołem.

Kolaboranci. Legendarna formacja z kilkoma koncertami. Już wkrótce!