.WAVS Sposób w jaki się określają kompletnie nie oddaje ich potencjału!

 Określają się jako heavy popowy alt rockowy zespół z Krakowa. Cokolwiek to znaczy lub nie. Zresztą… nie ma to kompletnie dla mnie znaczenia . Nawet gdyby się nie określili w ogóle to ich emocjonalność i pewne muzyczne namaszczenie słuchacza dźwiękiem powoduje, że chce się zapętlić ich muzykę, co też uczyniłem. W przypadku numeru ,,Ptaki”. Potem w przypadku teledysku do ,,Pytania”.

Zarówno produkcja jak i aranżacja jest u .WAVS na mega wysokim poziomie. Ten młody zespół to potencjał na alternatywnej scenie! Gorąco polecam! Wkrótce płyta! 

Ja miałem okazję korespondować z zespołem i być może uda się również uraczyć Was wywiadem! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

The Pau. Wywiad z artystką nazywającą rzeczy bezpośrednio po imieniu.

Gutierez. Dojrzali muzycy i dojrzała muzyka. Wywiad z zespołem.

Kolaboranci. Legendarna formacja z kilkoma koncertami. Już wkrótce!