Alternatywne wykopaliska. I alternatywna rzeczywistość ;)

Hejka! Tak postanowiłem podzielić się swoją refleksją, recenzując albumy alternatywnych muzyków. Trafiają do mnie płyty naprawdę świetnych zespołów za które mega tym zespołom dzięki! Czasem jednak siadam sobie i odpalam dźwięki mojej młodości! Dzięki internetowi nie jest to dziś trudne! Można dotrzeć do takich płyt o których mogłem tylko pomarzyć. Jest w tej muzyce magia i magią jest również to jak te płyty powstawały. Często w  naprawdę "undergroundowych warunkach". 

Wpadnijcie na #Muzyka alternatywna na fejsa! 

Tam piszę o takich płytach! Zarówno tych startych jak i nowych! 

Pozdrawiam Was!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

The Pau. Wywiad z artystką nazywającą rzeczy bezpośrednio po imieniu.

Gutierez. Dojrzali muzycy i dojrzała muzyka. Wywiad z zespołem.

Kolaboranci. Legendarna formacja z kilkoma koncertami. Już wkrótce!