Radio Nova Band. Szlachetny kamień na alternatywnej scenie!


 

Jeszcze nigdy nie miałem takiego odczucia podczas odsłuchu, że chciałem zatrzymać kawałek i poprosić muzyków, aby zagrali to samo jeszcze raz, jednak live. I najlepiej w jakimś małym studiu, najlepiej tylko w takim, gdzie jest takie minimum wszystkiego. Tylko Oni i instrumenty. I muzyka.
Poprosiłem Damiana Kotelnickiego aby to zrobili. Nie wiem, czy mnie posłucha, jednak liczę, że przekona pozostałych z Radio Nova Band

 Zacząłbym od tego kawałka Охота за смыслом dostępnego na YouTube.

Napiszcie co Myślicie o tym numerze!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

The Pau. Wywiad z artystką nazywającą rzeczy bezpośrednio po imieniu.

Gutierez. Dojrzali muzycy i dojrzała muzyka. Wywiad z zespołem.

Kolaboranci. Legendarna formacja z kilkoma koncertami. Już wkrótce!